Pocztówka z tu gdzie jestem

 Widok na centrum z okna jednego mieszkania na osiedlu Pomorzany


 haha, tym zdjęciem wielu się zachwyca, wykorzystała gazeta, takie cukierkowe, słitaśne.
zrobiłem je dla publiki, poszło w świat do ludzi.


 ...Pierwszy tego poranka.
nie mogłem nie zrobić.



takie coś zawsze kojarzy mi się z cienką czerwoną linią.....



 Szczecin NIE LEŻY nad morzem..






 chciałbym mieć taki widok z okna





 totem, idol, Szczecina. Mam nadzieję, że niedługo zmieni się punkt rozpoznawczy tego miasta.





 Skojarzyło mi się z meczetem w Jerozolimie....






 ... i rozpętało się niebo.




prawie jak w NY

Komentarze

  1. Te zdjęcia Szczecina są po prostu rewelacyjne... az mnie serce ściska...

    OdpowiedzUsuń
  2. praca mnie zabija, zdjęcia nie nakarmią ciała, patrze przez szkiełko i syce duszę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty