czwartek, po 14:00 mam zacząć pisać bloga.
Bloga o sobie, o zdjęciach, życiu i pracy. W tle majaczy temat rodzina.
Nigdy nie pisałem bloga , to jak zwierzanie się kompletnie obcym osobom, o tym co właśnie zjadłem.
Blog ma być o zdjęciach. Tak napisała mi Gosia, ma być profesjonalny, pretensjonalny, ma dawać do myślenia.

Popełniłem zdjęcie. Czekał na nie Szczecin dwa lata :)
Nazywałem go Gnom-On :)
co o tym sądzicie.

byłem następnego dnia rano,
mokro i zimno, nic specjalnego tak długo oczekiwana aleja sobą nie reprezentowała
aleja-ja kwiatowa, tylko kwiatów nie ma.

Komentarze

  1. Talent, serce, pasja..nareszcie wyszedłeś do "szerszej publiczności" ..pisz i upajaj Nas swoja sztuką fotografowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. na emeryturę czekają setki giga zdjęć do zrobienia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty